Mafini sa višnjama i čokoladom


Predivni mafini i recept koji mi se jako svidio, a budući da volim višnje u svemu, ova kombinacija višanja i čokolade u mafinima mi je jedna od najdražih. Recept sam dobila pa sam ga odlučila postaviti na blog. :)
Sastojci:
  • 3 jaja
  • 300 g šećera
  • 300 g brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 2 vanilin šećera
  • 200 g ABC sira
  • malo ulja
  • malo mlijeka
  • 1 tegla višanja
  • 100 g čokolade 
  • Izmiksati jaja sa šećerom i vanilin šećerom (ja sam šećer smanjila, stavila sam 200 g umjesto 300 g i dovoljno je slatko, a vi možete po izboru).
  • Dodati sir, zatim još malo miksati pa dodati mlijeko i ulje. U receptu koji sam dobila nije precizno navedena količina mlijeka i ulja, ja sam stavila oko 1dl mlijeka i isto toliko ulja.
  • Zatim dodati brašno pomiješano sa praškom za pecivo i izmiksati sve u kompaktu smjesu. Vidjećete otprilike gustinu smjese kada dodate brašno. (ako vam se čini pregusto možete dodati još malo mlijeka).
  • U smjesu dodati ocijeđene višnje i čokoladu isjeckanu na kockice i sve izmiješati. Sipati smjesu u kalupe koje prethodno obložite papirnatim košaricama ili ih namastite i pobrašnite ukoliko ne koristite papirnate košarice. Peći oko 20 minuta na 200 stepeni. U zavisnosti od pećnice provjerite kada su pečeni. :)






Primjedbe